خانه صنعت،معدن وتجارت ایران به عنوان دبیرخانه ستاد برگزاری روز صنعت و معدن انتخاب شد.

تاریخ انتشار:
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
خانه صنعت،معدن و تجارت ایران به عنوان دبیرخانه ستاد برگزاری بزرگداشت روز صنعت و معدن انتخاب شد. به گزارش روابط عمومی خانه صنعت،معدن و تجارت ایران عصر روز دوشنبه ۱۴۰۰/۰۲/۰۶ در نشست هم اندیشی اعضاء ستاد برگزاری روز صنعت و معدن که در محل وزارت صمت و با حضور معاون طرح وبرنامه و معاون توسعه […]

خانه صنعت،معدن و تجارت ایران به عنوان دبیرخانه ستاد برگزاری بزرگداشت روز صنعت و معدن انتخاب شد.

 

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت،معدن و تجارت ایران عصر امروز دوشنبه ۱۴۰۰/۰۲/۰۶ در نشست هم اندیشی اعضاء ستاد برگزاری روز صنعت و معدن  که در محل وزارت صمت و با حضور معاون طرح وبرنامه و معاون توسعه مدیریت و منابع اموراستانهای وزارت صمت ، رئیس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران و تعدادی دیگر از اعضاء ستاد برگزار شد ، دبیرخانه اجرائی این ستاد به خانه صنعت،معدن وتجارت ایران واگذار گردید.
سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صمت در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از تفویض اختیارات انجام شده طی سال گذشته به خانه های صمت گفت:با توجه به  رصد و نظر سنجی های انجام شده در این معاونت ، در بحث تفویض اختیار مراحل صدور جواز تاسیس رضایتمندی مخاطبان و متقاضیان افزایش چشمگیری داشته و به همین منظور در ادامه واگذاری امور و تصدی های قابل واگذاری ، برگزاری بزرگداشت روز صنعت و معدن نیز به بخش خصوصی واگذار شده و خانه صمت ایران به عنوان دبیرخانه این ستاد انتخاب گردید.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به کمبود زمان، دبیرخانه ستاد هرچه سریعتر نسبت به تشکیل کمیته های اجرایی و اغاز فرایند اجرایی این مراسم اقدام نماید.

سیدعبدالوهاب سهل ابادی رئیس خانه صمت ایران و دبیر اجرایی ستاد برگزاری روز صنعت و معدن نیز در این جلسه ضمن تشکراز حسن نظر و اعتماد ویژه معاونت طرح و برنامه وزارت صمت نسبت این تشکل به عنوان تنها تشکل تخصصی فراگیر صنعتی و معدنی کشور گفت:خانه های صمت در پاسخ به این اعتماد طی سال گذشته به ویژه در بحث صدور جواز تاسیس و دبیرخانه های ستاد تسهیل سعی در برداشتن باری از دوش وزارت صمت نموده و با توجه به نظرسنجی های انجام شده در این مسیر تا حدود بسیار زیادی موفق بوده اند.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد: خانه صمت ایران به عنوان دبیرخانه ستاد اجرایی برگزاری روز صنعت و معدن، بتواند موجبات تحقق شعار سال(تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها )را فراهم اورد.