پاسخ ۹۲ درصدی صمت جنوب کرمان به شکایت‌های سامانه ۱۲۴

تاریخ انتشار:
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از پاسخگویی به ۹۲ درصد از شکایت‌های ثبت شده در سامانه ۱۲۴ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی خانه صمت کرمان به نقل از ایرنا،  محمدعلی توکلی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در نظرسنجی مردمی از نظر رسیدگی به شکایات موفق به کسب رضایت‌مندی ۹۰ درصدی مردم شد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از اخذ رتبه های برتر کشوری در حوزه بازرسی و نظارت توسط این سازمان خبر داد.

وی ادامه داد: سازمان صمت جنوب کرمان بر اساس سنجش و ارزیابی عملکرد انجام شده توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان کشور طی سه ماه از ابتدای خرداد تا اول شهریور سال جاری توانسته ۲ رتبه برتر را در سطح کشور کسب کند.

توکلی تصریح کرد: سازمان صمت جنوب کرمان در زمینه بررسی شکایات سامانه ۱۲۴ موفق به کسب رتبه ششم و در زمینه نظرسنجی مردمی از نظر رسیدگی به شکایات موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد.

وی رصد و پایش بازار و جلوگیری از اخلال و نظم بازار و رسیدگی به تخلفات را از حوزه فعالیت های بازرسی سازمان صمت جنوب کرمان برشمرد و بر آشنایی بیشتر مردم با سامانه ۱۲۴ در راستای احقاق حقوق خود تاکید کرد.

وی گفت: شهروندان هرگونه تخلف گران فروشی، احتکار و کم فروشی را از طریق تماس با سامانه ۱۲۴، سامانه اینترنتی به آدرس www.۱۲۴.ir و یا با مراجعه حضوری به حوزه بازرسی این سازمان گزارش کنند.