مالیات

تمام کارگران کشور ۳ هفته‌ای واکسینه می‌شوند

تاریخ انتشار:
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
معاون وزارت صمت با اشاره به وجود ۹۵۰ هزار نفر کارگر شاغل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور و اعلام برنامه واکسینه‌ شدن تمامی کارگران به همراه خانواده آن‌ها، گفت: با آغاز فعالیت مراکز تجمیعی تزریق واکسن در شهرک‌های صنعتی، ظرف ۳ هفته تمامی کارگران کشور واکسینه می‌شوند.


به گزارش روابط عمومی خانه صمت کرمان به تقل از فارس، علی رسولیان معاون وزیر صمت و رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ظهر امروز در حاشیه افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون کارگران شهرک صنعتی قدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به رویکرد مطلوب مقام عالی وزارت به وضعیت کارگران، با دستور وی کار واکسیناسیون کارگران در کشور آغاز و با ایجاد و مراکز تجمیعی تزریق واکسن در شهرک‌های صنعتی، تمام کارگران در مرحله تزریق واکسن قرار گرفتند.

وی با اعلام آمادگی جهت تأمین نیاز وزارت بهداشت در واکسیناسیون کارگران مراکز صنعتی گفت: در تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی امکانات مورد نیاز را در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌دهیم تا شرایط واکسینه شدن برای تمامی کارگران فراهم شود.

معاون وزیر صمت بیان کرد: در سطح کل کشور بیش از ۹۵۰ هزار نفر کارگر شاغل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی وجود دارد که همه این کارگران همراه با خانواده واکسینه می‌شوند.

رسولیان تصریح کرد: مراکز تجمیعی واکسیناسیون کارگران در  شهرک‌های صنعتی ۲۱ استان مستقر بوده و بیش از ۷۰ واحد ویژه در این شهرک‌ها کار واکسیناسیون را آغاز کرده‌اند و ظرف ۳ هفته تمامی کارگران کشور واکسینه می‌شوند.