نشست رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با شرکت‌های فعال و درحال ساخت استان کرمان

تاریخ انتشار:
۱۴۰۱/۰۳/۳۰

به گزارش روابط‌عمومی خانه صمت استان کرمان؛ عبدالامیر منصوری مدیرعامل شرکت پترو نیرو سیرجان وعضو هیئت موسس پتروشیمی زیست سبز پلیمر گفت: به‌موجب نامه پیوست مجلس شورای اسلامی (کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی) شرکت‌های فعال و درحال ساخت استان کرمان در 23 خردادماه به اتفاق استاندار محترم کرمان در کمیسیون اقتصادی مجلس شرکت نمودند.
وی تصریح کرد: در این نشست به درخواست جناب آقای دکتر پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نحوه تاسیس واحدهای صنعتی، انتظارات و مشکلاتی که با آن مواجه هستند را عنوان و تاکید کردیم با توجه به برنامه‌ریزی های صورت گرفته به زمین و تسهیلات بانکی کم بهره جهت افتتاح و راه اندازی نیاز می‌باشد.
دکترمنصوری اضافه کرد: استاندار محترم کرمان در این جلسه، مشکلات پیش رو جهت تاسیس و یا گسترش واحدهای صنعتی در استان کرمان را مطرح نمودند.
دکتر منصوری عنوان کرد: با توجه به نظرات استاندار محترم و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس می‌توان آینده‌ی رو به رشدی را برای صنایع فولادی، پتروشیمی و صنایع تکمیلی این حوزه مدنظر داشت.
وی تاکید کرد: بنده نیز از جانب کنسرسیوم تعدادی از تولیدکنندگان پلیمری و پلاستیک استان کرمان به‌عنوان اولین سخنران مطالبی در خصوص مراحل اجرایی و اخذ مجوزهای قانونی عرض نمودم؛ ضمناً انتظارات آتی جهت راه‌اندازی واحدهای تولیدی مطرح و ارائه پاورپوینت نیز صورت پذیرفت.
این فعال اقتصادی یادآور شد: با توجه به عدم وجود زیر ساخت‌های لازم از قبیل شبکه انتقال گاز سراسری، آب صنعتی و شیرین، برق و خوراک مورد نیاز راه‌اندازی جهت تولیدات اولیه در یکی از مناطق جنوب کشور و همزمان با آن در استان کرمان در فاز دوم تکمیلی اقدام خواهد گشت و به گروه‌های صنایع پایین دستی و تکمیلی پلاستیک‌های زیست تخریب پذیر ارائه می گردد.