حضور پررنگ انجمن صنایع غذایی کرمان در نمایشگاه بین‌المللی آگروفود

تاریخ انتشار:
۱۴۰۱/۰۳/۲۶

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمان؛ رئیس انجمن صنایع غذایی استان کرمان گفت: بیست و نهمین نمايشگاه بين المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشين آلات و صنايع وابسته – ايران آگروفود 2022» از تاریخ 27 لغایت 30 خردادماه 1401  توسط شرکت پالار سامانه و همکاران خارجی آن با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج.ا.ایران برای بیست و هشتمین سال متوالي در محل دائمی نمايشگاه‌های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

آقای مهندس امینیان تصریح کرد: نمایشگاه ایران آگروفود بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی صنعت غذایی ایران بوده و انجمن صنایع غذایی استان کرمان زیر نظر خانه صمت نیز با غرفه‌ای‌ جزیره‌ای در این نمایشگاه حضور دارد.

وی افزود: این سومین تجربه حضور انجمن صنایع غذایی استان کرمان در نمایشگاه‌های داخلی کشور است، در گذشته نیز در نمایشگاه‌های تبریز و اصفهان شرکت داشته‌ایم.

رئیس انجمن صنایع غذایی استان کرمان ادامه داد: شرکت‌های کرمانی حاضر در این نمایشگاه اغلب در زمینه فرآوری محصولات استان از جمله خرما، پسته، قند، نان، لبنیات، میوه خشک و…فعالیت دارند.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم کارهای خوبی در این نمایشگاه ارائه دهیم و شرکت‌های حوزه صنایع غذایی استان بتوانند بهره کافی را از این فرصت ببرند.

وی مهم‌ترین دلیل تشکیل این نمایشگاه را عرضه و معرفی برندها و کالاهای جدید آنها برای آگاهی مصرف‌کنندگان و فعالان در آن صنعت عنوان کرد.

مهندس امینیان یادآور شد: این نمایشگاه در سه بخش تخصصی ” ایران فود” شامل فرآورده‌ها و محصولات غذایی، صنایع تبدیلی و صنایع مرتبط، ” ایران فود تک ” شامل ماشین آلات و تجهیزات، تکنولوژی و صنایع غذایی، بسته بندی، تجهیزات جانبی ماشین آلات و ” ایران آگرو ” شامل ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی و آبیاری، صنایع کشاورزی و صنایع مرتبط در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های داخلی و خارجی زیادی در این نمایشگاه حضور دارند تاکید کرد: انجمن صنایع غذایی کرمان سعی کرده تا محصولات غذایی استان را به خوبی در این نمایشگاه معرفی نماید.