امیر حسن زاده معادن اقتصادی استاندار در بازدید از پاویون انجمن مواد غذایی در نمایشگاه اگروفود۲۰۲۴

تاریخ انتشار:
۱۴۰۳/۰۳/۲۲

امیر حسن زاده معادن اقتصادی استاندار در بازدید از پاویون انجمن مواد غذایی در نمایشگاه اگروفود۲۰۲۴ : بزرگ‌ترین کمکی که می‌توان به واحدهای تولید کرد همین اعتمادبه‌نفس است. شرکت‌ها به نسبت سال قبل هم بازاریابی بهتری انجام داده‌اند و تولیدی و اشتغال بیشتری داشته‌اند که در این شرایط سخت تولید بسیار ارزشمند است.

حسن‌زاده افزود: برندینگ، بازاریابی و بسته‌بندی هم نسبت به سال قبل بهتر بود. اما هنوز جای کار دارد. کرمان تولیدات متنوعی دارد که باید از ظرفیت بازار کشورهای همسایه در بازاریابی آن استفاده شود.

معادن اقتصادی استاندار کرمان گفت: با برنامه‌ریزی‌های مناسب به دنبال برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی در استان کرمان هستیم. کرمان در حال تبدیل‌شدن با هاب جنوب شرق کشور است. امیدواریم این نمایشگاه به‌صورت محلی در شهریور یا مهر برگزار شود. هدف ما در سال اول واحدهای داخل استان، سال بعد استان‌های همجوار و در آینده نزدیک کشورهای خارجی است.

او با تأکید بر کار تیمی در زمینه اقتصادی گفت: انجمن تخصصی همگن صنایع غذایی استان همدلی خوبی بین واحدهای استان ایجاد کرده است. امیدواریم این همدلی به منجر به نتایج بیشتر و بهتر شود.