واحدهای راکد و غیرفعال کرمان به ریل تولید بازمی‌گردند

تاریخ انتشار:
۱۴۰۱/۰۶/۲۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان گفت: اولویت اساسی شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان بازگشت واحدهای راکد و غیرفعال به ریل تولید است.

به گزارش روابط عمومی خانه صمت کرمان به نقل از فارس؛ حسین میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان در بازدید از واحدهای راکد شهرک صنعتی شماره یک کرمان اظهار کرد: بازگشت واحدهای راکد و غیرفعال استان کرمان به ریل تولید از اولویت‌های اساسی شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان است و با پیگیری‌های انجام شده اتفاقات امیدوارکننده‌ای در این حوزه رقم خواهد خورد.

وی تصریح کرد: مسائلی نظیر تحریم‌های ظالمانه دشمنان، کمبود یا نبود مواد اولیه، فرسودگی ماشین‌آلات و عدم به‌روزرسانی آنها، نوسانات نرخ ارز، بدهی‌های بانکی، مالیاتی از جمله عمده مسائل و مشکلاتی بوده که موجب شده طی سالیان گذشته بخش قابل توجهی از ظرفیت‌های تولیدی کشور راکد یا نیمه‌فعال شوند.

میجانی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون با عنایت پرودگار و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی استان، فعال‌سازی دوباره این ظرفیت‌ها و بازگشت کارخانجات تعطیل به ریل تولید را شاهد خواهیم بود که می‌تواند ضمن اشتغالزایی قابل توجه برای جوانان، به استان برای رسیدن به رونق و جهش تولید کمک شایانی کرده و منجر به شکوفایی اقتصادی میهن اسلامی شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان با تشکیل کمیته راه‌اندازی مجدد واحدهای غیرفعال و‌ راکد شهرک‌های صنعتی این امر مهم را در اولویت کار این شرکت قرار داد.