محمد صادق قناد زاده معاون ارتقای کسب و کار های بین المللی سازمان توسعه تجارت ایران در بازدید از پاویون انجمن مواد غذایی در نمایشگاه اگروفود۲۰۲۴

تاریخ انتشار:
۱۴۰۳/۰۳/۲۲

محمد صادق قناد زاده معاون ارتقای کسب و کار های بین المللی سازمان توسعه تجارت ایران در بازدید از پاویون انجمن مواد غذایی در نمایشگاه اگروفود۲۰۲۴: نمایشگاه اگروفود بزرگترین رویداد صنعت غذایی و کشاورزی در ایران است که طیف وسیعی از محصولات و خدمات حوزه صنایع غذایی و کشاورزی در آن نمایش داده می‌شود و بزرگترین عرصه نمایش توانمندی‌های کشور در این حوزه است.

او ادامه داد: استان کرمان به کشاورزی و معدن، هم در کشور هم در دنیا معروف است. کشاورزی یکی از مزیت‌های مطلق استان محسوب می‌شود.

قنادزاده افزود: اقدام انجمن به تجمیع واحد‌های استان در یک پاویون کار ارزشمندی است. هر سال هم، بر کیفیت و کمیت آن افزوده می‌شود.

معاون ارتقای کسب و کارهای بین‌المللی سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به این که حوزه بین‌الملل تشنه محصولات ایرانی است، گفت: باید ظرفیت‌ها به سمت کار صادراتی برود. امیدواریم با اراده انجمن و همکاری واحدها در آینده نزدیک شاهد صادرات محصولات استان کرمان به بازار‌های جهانی باشیم.

او تاکید کرد: شرکت‌ها را به رفتن به سمت توسعه بازارها تشویق می‌کنیم. سازمان توسعه تجارت هم به عنوان متولی تجارت کشور همه ظرفیت‌های خود را از مراکز تجاری و سفرایی که با سازمان در ارتباط هستند تا مشوق‌های صادراتی در اختیار واحدها قرار می‌دهد.