مالیات

حمایت از تولیدكنندگان؛ اولویت اداره کل امور مالیاتی استان کرمان

تاریخ انتشار:
۱۴۰۱/۰۲/۲۱
مدیر کل امور مالیاتی استان کرمان تاکید کرد: حمایت از تولیدکنندگان، صنعتگران وکارآفرینان در جهت رفع مشکلات مالیاتی آنان از اولویت های امور مالیاتی استان است.

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، حمید زینل پور، مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان تصریح کرد: در سالی که به نام «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین » نامگذاری شده، نظام مالیاتی حمایت حداکثری از تولید را دردستور کار خود قرار داده و اعمال معافیت های مالیاتی قانونی برای واحدهای تولیدی استان نشان دهنده این رویکرد حمایتی است.

وی با اشاره به قوانین و مقررات مصوب در ارتباط با ارایه تسهیلات مالیاتی در جهت تحرک تولید و افزایش سرمایه‌گذاری و اشتغال در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، اظهار داشت: ستادی در اداره کل امور مالیاتی استان متشکل از معاونان و مشاوران مالیاتی، آماده ارائه مشاوره به سرمایه‌گذاران برای برخورداری از این تسهیلات و معافیت‌ها هستند.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان هم چنین با تاکید بر حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی اظهارداشت: وظیفه ما اخذ مالیات مطابق قانون است که با حمایت از بخش تولید، افزایش تعامل و همکاری و کمک به انجام تکالیف قانونی می‌توان تولید و اقتصاد استان را به شکوفایی رساند.

زینل پور افزود: استان کرمان از نظر اقتصادی و صنعتی از موقعیت ممتازی در سطح کشور برخوردار است و مهمترین مزیت اقتصادی آن، واحدهای تولیدی و صنعتی متعددی است که در این استان فعالیت دارند و اقدامات موثری در جهت رفع مشکلات مالیاتی آنان انجام شده است.

مدیر کل امور مالیاتی استان کرمان، ایجاد فضای اعتماد در میان مؤدیان مالیاتی بر پایه تعامل دوسویه را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: در چارچوب قانون حداکثر تلاش خود را جهت رفع مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی منطقه به کار خواهیم گرفت.