نخستین جلسه کمیسیون لوله و اتصالات انجمن صنایع همگن پلاستیک استان کرمان برگزار گردید

تاریخ انتشار:
۱۴۰۱/۰۵/۰۴

به گزارش روابط عمومی خانه صمت استان کرمان؛ روز گذشته اولین گردهمایی کمیسیون لوله و اتصالات انجمن صنایع همگن پلاستیک استان کرمان با حضور واحدهای دارای رتبه‌بندی آب و خاک کشور به دعوت آقای مهندس شایسته رياست محترم هیئت مدیره انجمن صنایع همگن پلاستیک استان کرمان در تهران تشکیل گردید.

این جلسه که پس از مجامع عمومی و انتخابات انجمن صنفی لوله و اتصالات ایران تشکیل گردید. در ابتدای جلسه آقای مهندس شایسته ضمن تبریک انتخاب مجدد آقای مهندس زمانزاده در هیئت مدیره انجمن و آقای کامبیز حزینی بعنوان بازرس علی‌البدل انجمن صنفی لوله و اتصالات پلی‌اتیلن در خصوص تشکیل این کمیسیون و اهداف آن سخنانی را عنوان نمود.

سپس آقای میرنجفی دبیر انجمن پلاستیک استان در خصوص اهداف انجمن، همدلی و هم‌افزایی واحدها صحبت کرد.

همچنین آقای مهندس زمانزاده مدیریت شرکت آوند پلاست در خصوص وضعیت مواد پتروشیمی و آقای مهندس حسین محمدی موسس خانه صنعت کرمان و مدیریت شرکت آب‌حیات فرتاک در خصوص سابقه انجمن و خانه صمت کرمان و تحریر استراتژی کمیسیون سخنانی ایراد کردند.

همچنین در این نشست بر همدلی و هماهنگی واحدهای تولید لوله و اتصالات، هماهنگی با ارگان‌های دولتی مصرف‌کننده لوله‌ و اتصالات پلی‌اتیلن مانند شرکت آب و فاضلاب، شرکت گاز استان، آب و خاک جهاد، هماهنگی با موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی جهت جلوگیری از تولید محصولات نامرغوب، هماهنگی با سازمان تعزیرات و بازرسی صمت استان، تدوین استراتژی کمیسیون و تصویب آن توسط اعضاء، هماهنگی جهت قیمت‌گذاری واحد در تمام شرکت‌ها، هماهنگی واحدها در استعلامات کشوری و هماهنگی در خرید مواد اولیه پتروشیمی از بورس جهت جلوگیری از رقابت و افزایش قیمت تاکید شد.

در خاتمه جلسه مقرر گردید گروهی تحت عنوان کمیسیون لوله و اتصالات با حضور مدیران واحدها ایجاد تا نقطه نظرات تمامی واحدها جمع‌آوری و نسبت به حل مشکلات اقدام و همچنین این گرد‌هم‌آیی بصورت منظم ادامه یابد.

جلسه بعدی کمیسیون تا پایان ماه جاری و با حضور واحدهای عضو انجمن صنایع همگن پلاستیک استان کرمان تشکیل می‌گردد.