سیدعبدالوهاب سهل آبادی به عنوان عضو «شورای عالی صبر» در قوه قضائیه منصوب شد

تاریخ انتشار:
۱۴۰۱/۰۶/۱۵

به گزارش روابط عمومی خانه صمت کرمان؛ نشست سالانه شورای عالی ستاد صبر با حضور حجت الاسلام والمسلمین صادقی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه، اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، ابوالفضل محبی دبیر ستاد ملی صبر، دکتر سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور، روسا و مدیران شهرداری و وزارت کشور، سازمان تبلیغات اسلامی و عبدالوهاب سهل آبادی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران روز یکشنبه 13 شهریور برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی گفت: ستاد ملی صبر ۲ ماموریت ترویج فرهنگی و ساماندهی عملیات صلح و سازش و در حقیقت نقش راهبری و هدایت کلی ترویج گذشت و سازش را به عهده دارد.

وی با بیان اینکه ستاد ملی صبر متعلق به قوه قضاییه نیست بلکه به تمام مردم تعلق دارد، افزود: براین اساس ستاد ملی صبر ترکیب قضایی نداشته و نیروهای آن مردمی هستند.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه عنوان کرد: رسانه ها، آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی با بهره گیری از ظرفیت هیئت ها و مساجد می توانند نقش موثری و فرهنگ سازی در این عرصه داشته باشند.

ابوالفضل محبی با اشاره به تشکیل ۳۱ ستاد صبر استانی در کشور، افزود: در استان‌ها رئیس کل دادگستری ها مسئول و معاونت مراکز توسعه دبیری این ستاد را به عهده دارند.

سهل آبادی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت نیز در سومین نشست شورای عالی ستاد صبر با اشاره به کمک و حمایت‌های قابل توجه جامعه صنعتی کشور در خصوص آزادی زندانیان پیشنهاد داد تا دفاتر این ستاد در تمامی خانه‌های صمت کشور تشکیل و فعالیت خود را آغاز نمایند تا ضمن همکاری مستمر با این ستاد، مسائل و اختلافات جامعه کارگری کشور از طریق خانه‌های صمت رسیدگی و حل و فصل شود.