با حضور مسئولان اقتصادی استان ؛ بررسی مشکلات مالیاتی تولید کنندگان در کرمان

تاریخ انتشار:
۱۳۹۸/۰۷/۱۶

به گزارش روابط عمومی خانه صمت استان کرمان ،سردار مطهری جانشین سپاه ثارالله استان در این نشست شورای هماهنگی گفت  امروز تولیدکنندگان خط مقدم مبارزه با دشمن در جنگ اقتصادی هستند و باید تمام تلاش همه دستگاهها در جهت رونق تولید و رفع مشکلات تولیدکنندگان باشد.
آقای شیخ اسدی رییس سازمان اموراقتصادیی و دارایی استان هم گفت : در این جلسه مقرر شد دستگاههای اجرایی مرتبط بر اساس اختیارات قانونی به گونه ای عمل کنند که واحدهای تولید با کمترین مشکل و هزینه بتوانند در شرایط اقتصادی کشور بیشترین رونق را داشته باشند و ما براساس اختیارات قانونی از هیچ کوششی دریغ نمیکنیم. در این نشست چند تولید کننده مشکلات مالیاتی خود را مطرح کردند که مسئولان مربوطه قول بررسی و پیگیری دادند.
سرهنگ سعید مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان هم گفت
در جهت تحقق بخشی به منویات مقام معظم رهبری و اجرای تدابیر فرماندهی سپاه ثارالله استان مبنی بر شناسایی تهدیدات و آسیبهای هر قشر و تلاش در جهت رفع مشکلات و معضلات و عارضه های موجود , سازمان بسیج مهندسین صنعت استان, اقدام به برگزاری این جلسه تحت عنوان مطالبه گری برخی مسولین واحدهای صنعتی( که توسط تیم های جهادی بسیج صنعت عارضه یابی شده بودند) از مسولین مرتبط در حوزه اقتصادی و مالیاتی استان نموده است . وی افزود بسیج همواره تلاش میکند با تسهیل گری و ایجاد ارتباط بین مردم و مسولین ، در جهت رفع مشکلات مردم و جامعه گامهای اساسی بردارد. وی از تداوم اینگونه نشست ها در آینده خبر داد.